Creative team

‘’Creative team werkt Pearl Village Festival tot in de puntjes uit’’

Een creative team hoort bij de ambitie om elk jaar te groeien in bezoekersaantallen en sfeerbeleving. Een team dat creatieve concepten kan bedenken en uiteindelijk ook kan uitvoeren. Als je zelf op een festival hebt gelopen dan weet je waar we het over hebben. De bijzondere aankleding en decoratie van een festivalterrein. Een kleurrijke entree, vrolijke muziekstages, geschilderde olietonnen, kleurrijke verlichting, relaxte hangmatten of zelfs boom decoraties.

Elk jaar willen we onszelf een doel stellen om iets nieuws, spannends, wonderlijks of vreemds te bedenken als het gaat om de aankleding en decoratie van het festivalterrein. Hierin wil Pearl Village Festival met het creative team elk jaar weer grensverleggend zijn.

Dat klinkt nogal hippie-achtig…
‘Dat is het ook wel, maar dan in een modern jasje. We proberen samenhang onder de bezoekers te creëren. Pearl Village moet heel kleurrijk en vrolijk worden. Onze eerdere bezoekers zijn de grondleggers voor de nieuwe mensen die komen. Zij spreken hun vrienden en dorpsgenoten aan en daardoor komen er leuke, gezellige mensen. Mede hierdoor hebben we tot nu toe elk jaar het dubbele aantal bezoekers gehad. Dat is wat Pearl Village zo’n leuk festival maakt.

Geen rode loper…
‘’Nee, een rode loper zal niet uitgerold worden bij de entree. Dat is iets teveel van het goede.’’ Een grote kleurrijke entree, veel vrolijke decoratie en een heerlijke chill-out area komt er wel. Verder houdt de organisatie van Pearl Village Festival het nog stil. Het creative team bestaat uit Nick Gnodde, Marc Reinders, Stefan Reinders, Steven Balstra, Mathijs Snijder, Elmer Voors, Harjan Snijders, Frank Egberink en Jory Bosch.